Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Алфа 156 Фейслифт 2.4 20V MJet

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Kopeldaka Покажи съобщение
    Единият от колегите спомена че има разлика в окачването на 156 и 156 Фейслифт. Има ли разлика в действителност и каква е тя?
    Естествено че няма
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
      Естествено че няма
      И аз така знам, но исках да бъда сигурен.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
        има при задното окачване поне така го дават
        http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/alfa-romeo/156/

        за отпред незная
        Нищо не разбрах нито от поста, нито от линка. Какво искаше да кажеш колега, поясни?
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #34
          Тия руските сайтове са пълни с грешки. За моя двигател пише, че се произвежда от 2003 до 2006г., а той всъщност се слага на 156 от 2001 до 2005.
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
            Тия руските сайтове са пълни с грешки. За моя двигател пише, че се произвежда от 2003 до 2006г., а той всъщност се слага на 156 от 2001 до 2005.
            Това е защото гледаш 156-II, а в 156-II демек 156 фейс тоя мотор се е слагал от 2003 до 2006 ...ако скролнеш една идея надолу и ще видиш, че там пише 1997-2003
            В 99% от случаите сайтовете са си доста верни...
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #36
              Виждам какво пише, ама 156 спира да се произвежда през 2005. През 2006 освен на 159 да са го монтирали. Освен това ТС ЦФ3 почва да се монтира още на 156 преди вътрешния ФЛ. Това става 2001, ако не и 2000 г, а не 2003г. Има поне 2 год. разлика. Фейсовете и вида на двигателите нямат нищо общо.
              Сигурно и за задното окачване е същата работа - някой е прекалил с копи-пействането.
              2014: Deutschland über alles

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                Виждам какво пише, ама 156 спира да се произвежда през 2005. През 2006 освен на 159 да са го монтирали. Освен това ТС ЦФ3 почва да се монтира още на 156 преди вътрешния ФЛ. Това става 2001, ако не и 2000 г, а не 2003г. Има поне 2 год. разлика. Фейсовете и вида на двигателите нямат нищо общо.
                Сигурно и за задното окачване е същата работа - някой е прекалил с копи-пействането.
                Декември 2005 спира да се произвежда 156-цата доколкото знам...ама тва не е 100% сигурно, защото тук, например има 156-ци 2007ма година, които даже не са външен фейслифт....внос от не знам си къде останали бройки....
                Иначе трябва да се научиш, да тълкуваш такива сайтове.
                Обяснявам:

                този мотор се е слагал във 156 фейслифт от 2003 до 2005/6г. Просто защото тогава се е правил 156 фейслифт...Не може да напишат 2001-2005, при положение, че самият модел е 2003-2005...
                Именно затова долу също пише 2000-2003...тогава започва ЦФ3 и 2003 спира първа фаза на 156цата.

                Информацията е 100% коректна...
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #38
                  Не искам да спамим в темата на човека, но в тоя сайт има грешки. За дизелите са си написали 136 коня от-до, 150 коня от-до. За бензиновите не са включили и двете модификации ЦФ2 и ЦФ3 с истинските им години. Преди фейса ги има и двата варианта, а те са написали само ЦФ2. Снимките на SW FL са със старата муцуна, даже и преди вътрешния FL. Човек ако не знае, може да си помисли, че на комбито не са сменили фейса. След като има такива фрапантни пропуски, как да им вярваш за окачването?!

                  Абе, тва не е важно. Въпросът е дали има форумни майсторчета да кажат дали след FL задното окачване е Двойной поперечный рычаг или Несколько рычагов и тяг.
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment


                  • #39
                    156 2001г. и 156 SW Face Lift 2004г. отзад нямат разлика освен в амортисори и пружини
                    Колкото до 159 - щеше да е страхотна с фаровете на Guigiaro. Тези три не ме кефят. Но задницата на 159 SW ti е страхотна и особено стоповете. Жалко, че тези стопове не стават на 156
                    Така виждам нещата аз

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                      156 2001г. и 156 SW Face Lift 2004г. отзад нямат разлика освен в амортисори и пружини
                      Колкото до 159 - щеше да е страхотна с фаровете на Guigiaro. Тези три не ме кефят. Но задницата на 159 SW ti е страхотна и особено стоповете. Жалко, че тези стопове не стават на 156
                      Така виждам нещата аз
                      колега аз напълно споделям твоето мнение ако можех да сложа стопове от 159 щеше да стане страхотна

                      Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                      Comment


                      • #41
                        Темата отиде в батака , превърнах ме го в спор 156 срещу 159 , ясно е , че 156 със същите коне като на 159 ще е по-бърза заради голямата разлика в кг, някъде бях чел , че 159 е толкова тежка , защото точно когато е трябвала да изелзне идва и кризата и фирмата няма достатъчно средства да разработи собствено шаси и взима такова НА .... ( не помня , ама излггежда доста тежко) , за мен 159 и брера са си чист провал за компанията , Красиви са уникални са, но са свръх тежки , а всеки алфист търси и малко бързина в своята алфа поне аз така мисля, както Фиоре беше си писал в подписа . "Никой не си купува алфа да я кара бавно " , айде 159 нека е тежка, но и брера е тежка , дори и по топ геар го говориха това , все пак брера е спортно ориентирана , а всъщност е доста тежка.
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • #42
                          ...
                          Last edited by pooh; d.m.y г., 11:58.

                          Comment


                          • #43
                            Сега гледах тази от мобилето:
                            http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...508&f1=details

                            На външен вид е докарана. Няма някакви забележки.
                            На предното стъкло има удар от камъче.

                            Та конкретно за двигателя има нещо което не е добре. Като за начало от студен старт не запали баш като жтд.
                            По-големия проблем е след това. Има леко колебание на оборотите. Ако не го знаете може и да не го забележите. Цялата работа идва на първо четене от проблем в 4-ти цилиндър. Огромна компенсация към него като се мъчи да компенсира от останалите 4 цилиндъра в минус. Демек може да има и по-малък проблем (дюза примерно), ама може и да е нещо по-сериозно (компресия да речем).
                            Общо взето е това.
                            Last edited by BO; d.m.y г., 15:59.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                              @Копелдака,
                              Понеже и аз на веремето съм имал подобни размисли и страсти, мога да споделя някой факти, а ти да решиш какво най-ти приляга.
                              За мен вариантите са три: 156 1.9 16V, 156 2.4 20V и 159 2.4.
                              Каквато и 156-ца да вземеш окачването се нуждае от доста инвестиции за да се нарече спортно. Да ме прощавате, но стоковото окачването е толкова спортно, колкото и на Форд Мондео. Е да. рейката е по-бърза, но до там. 159 в това отношение не се нуждае от доп. инвестиции. Най-много пружини и амортисьори по-скоро за "фейс". ОБАЧЕ 159 има смисъл ако е след 2008, когато са с 50кг по леки и 10 коня отгоре, НО пък са по-скъпи. Имай и предвид, че килограмите по сайтовете са на базов модел с празен резервоар. Така че един дистинктив или ТИ пакет е още 40-50кг отгоре. За 159 210 коня с чип 240-250 коня е съвсем осъществимо. Сега се сещам и за 4-ти варинат: 159 1.8 tbi. Колата е 1430кг. 200 коня. Ако човек се заиграе предполагам, двигателя има ресурс за 300 коня, но там все още е неотъпкана пътека за съжаление. Само с чип 230-240 е постижимо. Бензина харчи повечко и са нови и съответно по-скъпи. Като цяло 159 е по-скъпа за купуване и подържане.
                              Да се върнрм на 156. 2.4 е с 80кг по-тежък от 1.9 и то тези кила са изцяло в/у предн мост, от там недозавиването са увеличава. LSD диф. има за 2.4, но е по-скъп от Q2 (то и тя не е евтина). Само с чип 2.4 отива към 210 коня. С още малко заигравки до към 225. Нагоре ще ти трябва друго турбо и повече пари.
                              1.9 също има потенциал за 240-250коня (това поне е пробвано), но тука директно отиваме на многото пари и големите турбини. 1.9 е най-лека и най-евтина и по-разпостранена, но аз също видях зор да намера седан. По-евтин е за подръжка от 2.4. При 156, ако гониш тези коне, ще трябва и инвестиции по спирачките.
                              През цялото време говорим за 250коня макс (което съотвества грубо на 500Nm) защото над този върт. момент, италинската инж. мисъл за момента не предлага маховик и ск. кутии, които да го издържат. Иначе 2.4 с подходящо турбо може да се докара до 280коня. Просто е хазартно за мен. Пък и предното е на ръба на възможностите си да се справи с многото нютон метри, независимо от LSD-то.
                              Колега, точно твоето мнение чаках да чуя, защото за мен ще е най-меродавно около силовия тунинг, за който все още се двоумя. Разбрах, че твоята вече е ударила 230 коня на хъбовете (до колкото ми е достоверна информацията) ми е интересно какви времена дава колата ти? Ще успее ли да слезе в 14-ките, макар и високи? Варианта с 270-280 коня от 2.4-ката ми харесва като идея, само че се чудя с тия коне на тия килограми дали ще успее да свали на ниска до средна 14-ка (много трудно изпълнима мисия). И със сигурност колата ако стане на 270-280 коня ще прехвърли с доста 500-те Нютона (все пак е почти 400 заводско). Окачването е лесна работа, полиуретан навсякъде ако се сложи, стрътбарове и конита, ще се оправи стабилността. Проблема е ще устиска ли съединителя на тая мощност. За турбо предполагам някое GTB2260 ще свърши работа.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
                                ти сериозно ли питаш

                                "има при задното окачване"

                                като отговор на два поста "има ли разлика "

                                ако не го разбираш значи и за линка да ти обяснявам пак няма да вденеш
                                Колега, за целта си има ePer и номера на елементите по окачването, а не руски или авганистански сайтове. Провери си добре дали ти е вяена информацията
                                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X